Zamówić usługę można dzwoniąc do nas pod numer 534466466
Można również wysłać zgłoszenie za pomocą formularza na stronie.
Kod tvPIN służy do autoryzacji usług dostępnych w JAMBOX takich jak np.: HBO GO czy ochrona rodzicielska. Kod jPIN natomiast zabezpiecza zmiany na koncie Abonenta, które mają wpływ na rozliczenia jak np.: zakup dodatkowego pakietu telewizyjnego poprzez TV Panel.
Obydwa kody znajdziesz na umowie Abonenckiej lub możesz je uzyskać w Biurze Obsługi Klienta. Kody możesz zmienić na własne poprzez zalogowanie się do Web Panelu Jambox https://panel.jambox.pl Zmiana jest możliwa tylko, jeśli znasz swój aktualny kod.
Telefon – jeżeli usługa nie działa sprawdź czy wszystkie kable są podłączone jeżeli tak odłącz zasilanie od gniazdka bramki bądź routero-bramki na 10 sekund podłącz ponownie poczekaj ok 2-4min jak to nie pomogło zadzwoń 22-390-46-60
NIGDY NIE WCISKAJ RESET !!! Jeżeli nie działa usługa to wykasowuje ustawienia routera i nie pozwala korzystać z usługi do ponownej konfiguracji – jeżeli jednak wcisnąłeś reset zadzwoń 22-390-46-60 nasi technicy przeprowadzą ponowną konfigurację urządzenia
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie prawidłowości podłączenia okablowania. Jeżeli wszystkie przewody są prawidłowo podłączone należy wykonać procedurę restartu urządzeń. Na wstępie odłączamy zasilanie dekodera od gniazdka na ok 10s i podłączamy ponownie jednocześnie sprawdzając czy na Telewizorze jest ustawione odpowiednie źródło sygnału np. HDMI-1 (zgodne z podłączeniem do TV) procedura uruchomienia trawa ok 2min jeżeli zaczęło działać to super :-). W przypadku problemów wyłączamy zasilanie routera i dekodera na ok 10s w pierwszej kolejności ponownie podłączając router czekając aż pojawi się Internet dopiero po uzyskaniu dostępu do internetu włączamy zasilanie dekodera czkając na pojawienie się obrazu. Jeżeli obydwa sposoby zawiodą dzwonimy do BOK na nr 22-390-46-60.
Wystarczy kliknąć na stronie Potwierdzam zapłacę usługa będzie nadal działać w oczekiwaniu na zaksięgowanie wpłaty. Taki komunikat pojawi się 6 razy co 24h do pełnej blokady konta abonenta w przypadku braku wpłaty w tym czasie. Proponujemy po wysłaniu przelewu na adres internet@cebit.com.pl dostarczyć potwierdzenie wpłaty co przyspieszy wyłączenie upominania o braku płatności.
W pierwszej kolejności sprawdź czy wszystkie kable są prawidłowo podłączone jeżeli tak odłącz zasilacz routera od gniazdka poczekaj 10 sekund podłącz ponownie w tym czasie ponownie uruchom komputer; telefon lub tablet poczekaj ok 2-4min jak to nie pomoga zadzwoń 22-390-46-60 Opcja awaryjna na wypadek uszkodzenia routera – podłącz kabel sieciowy bezpośrednio do gniazda w komputerze poczekaj chwile spróbuj otworzyć dowolną stronę internetową po pojawieniu strony HotSpot Cebit wpisz login i hasło z umowy i do czasu naprawy/konfiguracji routera korzystaj bez ograniczeń z naszych usług.
NIGDY NIE WCISKAJ RESET !!! Jeżeli nie działa usługa to wykasowuje ustawienia routera i nie pozwala korzystać z usługi do ponownej konfiguracji – jeżeli jednak wcisnąłeś reset zadzwoń 22-390-46-60 nasi technicy przeprowadzą ponowną konfigurację urządzenia